מכללות » תואר שני » תואר שני בתקשורת

תואר שני בתקשורת

השאר פרטים ליצירת קשר עם נציג מטעם האתר אודות
תואר שני בתקשורת, השירות הינו בחינם!
רשימת מכללות
סמן

סמנו מכללות ומוסדות לימוד ומלאו פרטים בתחתית העמוד ליצירת קשר!

מיקום בארץ: רח' האוניברסיטה 1,נתניה
השאר פרטים ונציגי המכללות שסימנת יצרו איתך קשר בהקדם
איפה היית מעדיף ללמוד?



לימודי תואר שני בתקשורת

לימודי תואר שני בתקשורת מעניקים לבוגריהם מספר יתרונות שלא ניתן ולא נכון להקל בהם ראש כלל וכלל. ראשית דבר – הם עשויים להעניק מקפצה הגונה לכל משכורת, הן במגזר הפרטי והן בסקטור הציבורי. לא רק זאת ועוד: למודי תואר שני גם מהווים מכפיל כח בנסיון העובד להתקדם מקצועית, להשיג ענין ואתגר מקצועיים, ובעיקר - להשיג קידום בארגון, בין אם לתפקיד עדיף בארגון או בארגון אחר, ובין אם מעבר לתפקיד ניהולי, או אף מעבר מניהול זוטר לניהול בכיר.

יתרונות נוספים לתואר

אלו מהווים ראשית חוכמה ליתרונותיהם הראשונים של לימודי תואר זה. אולם ללימודיו יתרונות רבים ונוספים על אלו, בכלל ובמיוחד ביחס למסלולי תואר שני במקצועות אחרים. אם רבים כבר למדו לצטט ולומר כיום את משפטו הידוע של מרשל מקלוהן - כי 'המדיום הוא המסר', הרי שהכרות ושליטה במדיום – כלומר במדיה, שהיא היא בעצם התקשורת - היא הכרחית. ללימודי תקשורת נגיעה ורלוונטיות לכלל תחומי החיים, ובכלל זאת היא גם כמובן אקטואלית בכלכלה ופוליטיקה, חברה וטכנולוגיה, ועוד.

 

אפשרויות התעסוקה בתחום התקשורת רבות: החל באינטרנט ורשתות חברתיות, המשך בפרסום ויח"צ – יחסי ציבור, שיווק ומכירות, חנוך וייעוץ, המשך עוד בבמשאבי אנוש ובהיי-טק, בטלפוניה, דוברות, וכלה עיתונות כתובה מוקלדת ומשודרת, ועוד. בוגרי לימודי התואר יכולים לשלב כבר את למודיהם ובהחלט אחר גם את תעסוקתם עם הבטים נוספים של עיתונאות ומיומנויות תקשורת נוספות, ביחד עם אחריות חברתית ומודעות פוליטית. מיומנויות נרכשות מתאימות למגוון תפקידים שונים: בארגונים חברתיים, בסקטור הציבורי ובשוק הפרטי.

 

לאור הביקוש פותחות האוניברסיטאות והמכללות את שעריהן ללימודי תואר שני בתקשורת, ומאפשרות גמישות מכסימלית – לביצוע תואר שני בתקשורת עיוני – ללא עבודת גמר, או מחקרי – עם תזה. לימודי תואר שני בתקשורת גם מעניקים מיומנויות שונות בחשיבה בקורתית ומחקר, נתוח ויישום ידע עדכני בתחומי תקשורת שונים. הלימודים מאפשרים רכישת הבנה עמוקה וידע נרחב, על שלל הגורמים העומדים בלב, מאחורי, וברקע- ההתפתחויות החדשות בחברה כלכלה פוליטיקה ותרבות, בשילוב הבנת השתלבות אלו עם הטכנולוגיות החדשות והישנות העומדות לרשות המדיה כיום.